Jom Klik!

Wednesday, February 28, 2018

Assalamualaikum..SELAMAT TAHUN BARU 2018

Assalamualaikum...

hahahah bersawang ..bapak lama tak update.. bila lama tak berblog hilang skill menulis...hahah poyo...2018 dah pantas sungguh masa berlalu..sepanjang 2 TAHUN ni alhamdulillah aku dan keluarga sihat dan masih diizinkan Allah untuk meneruskan kehidupan ...Syukur Alhamdulillah..

Masih berniaga Kek?

Alhamdulillah masih lagi mengambil tempahan kek untuk hantaran , majlis hari jadi.. kek untuk perkahwinan..cuma tidak sekencang dulu.. sekarang ramai pesaing.. banyak pilihan yang boleh customer buat .. makanya ku anggap bussiness kek ni sebagai hobi je... ada rezeki orang tempah ada lah rezeki aku hahahahhha tak semangat nak maju langsung kan ??? bukan malas..cuma sekarang masih bekerja badan dah tak sekuat dan setahan dulu maka buat mana yang ada je...

Ada juga jual kuih Frozen...KARIPAP PUSING/SARDIN ROLL/CUCUR BADAK/PAU GORENG INTI KACANG/KERIA/KASTURI....yang mana duduk area putrajaya tu leh la beli ngan kita hehehehe..

Customer lari ke??

Eh takde lah..setakat ni alhamdulillah customer ada je..cuma banyak dah diluar kawasan..kekadang bila tak dapat nak buat tempahan sebab sibuk bekerja aku akan past over pada bakers 2 yang lain. Terharu customer dari Tahun 2005 masih setia dan tak pernah jemu makan dan order kek kita..lagipun kek yang aku buat takde la cantik mana nak dibanding kan dengan bakers2 otai kat luar sana...

Sibuk sangat ke???

Ya... bukan sibuk dengan tempahan ..sibuk dengan anak anak bulus..sibuk dengan urusan rumah baru..sibuk dengan keluarga..sibuk dengan kerja sampai tak dan nak update order atau blog. Insyaallah dalam tahun ni kami akan berpindah ke rumah sendiri..RUMAH SENDIRI WEHHH...hahhahaha siapa tak teruja kan walaupun orang kata ELEHHHHHHHH pangsa je pun kecik je tu pun kecoh!!eh tu je aku mampu..bersyukur lah walaupun kecik ada juga tempat nak berteduh..eh ter emo pula..

Bela KUCING Pulak??Tak Geli ke??bersih ke ??

Insyaallah... kami akan pastikan kebersihan diutamakan .. yang bersih itukan Halal...baru je lagi bela anak bulus ni..nanti kita share ek kisah anak bulus..kisah masuk rumah baru...nak habis waktu rehat dah ni.. adioss!!

1 comment:

Juls Julie80 said...

yang penting kita jaga kebersihan..orang nak cakp ape..cakap laa... janji kite happppppyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!

heheheh

Klik..Klik...Klik..heheheh