Jom Klik!

Sunday, May 30, 2010

UPDATE....wedding for today!!kat jinjang ,,

selamat pengantin baru buat sepupu kami HANIM yang melangsungkan majlis perkahwinannya pada harini..

Inilah dia wedding kek angah yang aku ngan yatt buat...hehehhe ...kul 3.30 pagi tido...sebab start deco lambat jam 12 gak kot...yang choc moist..1.5 kg.

sama gak choc moist..1kg bahagian tengah.

yang ni plak bahagian atas sekali...500 gm..


yang ni plak kek birthday buat semua family yang lahir pada bulan mei ..termasuk la adik aku ...30.mei.2010...
selamat hari lahir buat semua!!

nota kaki:yatt takpe yatt ..memula kekok sebab dah lama tak buat..tapi aku tetap anggap ko pro sebab aku pernah tgk yang ko buat lebih cantik dari yang sebelum ni...lama2 ok la...tak maca, aku..lama2 pun itu je corak yang aku tahu..so berusaha!!


1 comment:

Yatt said...

weii kek besday tu sib baik orang teruja walaupun attempt tak menjadi hahhaah

Klik..Klik...Klik..heheheh