Jom Klik!

Monday, July 11, 2011

Percubaan kek Gula Hangus

Alhamdulillah walaupun tak berapa nak banyak lubang2 dia tapi rasa sangat sedap!!ambil resepi dari Myresepi ..

tengah dia tenggelam..gatal tangan pi turun kan suhu oven hehehe..

jadi gak dan gebu gak..sedap...cuma lubang tak banyak..

sedia untuk di bawa ke opis..heheheheh encik suami pun terpaksa bawak gak bekal kek ni heheheh

3 comments:

CT Delima said...

As'salam chik

kak ct tak pernah buat kek gula hangus ni. Tapi setahu kak ct kek ni ada yang kena peram lama dan ada juga yang tak payah perap dan terus dibakar.

pasal ada mendak kat tengah2 tu agaknya suhu oven atau pun ada terbuka pintu oven kot semasa menbakar tu. tak pasti lah chik, cuba tanya yang pakar dalam hal2 ni. dan yang pernah buat ya :D

.::{ uMIe }::. said...

Nak bekal kek gula hangus jugak....

Anonymous said...

kak ct:tu ar chik kene kaji lagi nih

umie:heheh meh jiran mo chik hehehe

Klik..Klik...Klik..heheheh